FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Obok jakości naszych produktów, obsługa klienta jest naszym najwyższym priorytetem. Poniżej znajdują się pytania i odpowiedzi, które są najczęściej zadawane przez naszych klientów.

Pytania dotyczące naszych narzędzi kosmetycznych i pielęgnacyjnych

W jaki sposób nasze narzędzia do pielęgnacji i urody wyróżniają się na tle konwencjonalnych produktów?

Nasze narzędzia kosmetyczne i pielęgnacyjne są tworzone i rozwijane przez najlepszych mistrzów kowalstwa z Seki w Japonii. Dzięki ręcznemu naostrzeniu, zapewniają długotrwałą ostrość, która jest ostrzejsza niż ostrza wytwarzane maszynowo. Przekonują także minimalnym stopniem zużywania się, co zapewnia ich długowieczność.

1
Jak czyścić narzędzia kosmetyczne i pielęgnacyjne?

Po użyciu wyczyść produkty pielęgnacyjne wilgotną szmatką, a następnie wypoleruj narzędzie do sucha. Nasze urządzenie do czyszczenia uszu, najlepiej zdezynfekować  po użyciu środkiem dezynfekującym z apteki, aby upewnić się, że żaden brud nie dostanie się do wewnętrznych kanałów słuchowych ucha.

1
Czy mogę zabrać ze sobą narzędzia kosmetyczne i produkty do pielęgnacji paznokci w podróż?

Dzięki poręcznym rozmiarom, nasze narzędzia kosmetyczne i produkty do pielęgnacji paznokci mieszczą się w każdej kosmetyczce i torebce, dzięki czemu są praktycznymi pomocnikami w życiu codziennym i w podróży. Dostarczyliśmy produkty z oznaczeniem „approved for aircraft”, które możesz bez wahania zabrać ze sobą do bagażu podręcznego podczas lotu samolotem.

1
Co sprawia, że ​​stal nierdzewna jest wyjątkowa w porównaniu z innymi materiałami?

Stal nierdzewna charakteryzuje się wysoką jakością i trwałością. Ponadto materiał ten jest szczególnie higieniczny i łatwy do czyszczenia w przypadku narzędzi kosmetycznych.

1
Jakie są zalety okrągłej końcówki przy pilnikach, pęsetach itp.?

Dzięki zaokrąglonej końcówce nie ma ryzyka zranienia podczas użytkowania, co oznacza, że ​​narzędzie bez ostrych krawędzi jest idealne również dla dzieci, osób starszych i diabetyków.

1
Jaka jest zaleta ząbkowanej krawędzi tnącej?

Ząbkowana krawędź tnąca umożliwia precyzyjne cięcie z maksymalną kontrolą, bez ślizgania się i uszkodzenia skóry.

1
Do jakich zastosowań nadają się nożyczki kosmetyczne?

Dzięki delikatnie zakrzywionym ostrzom, które dopasowują się do konturów twarzy, nożyczki kosmetyczne nadają się zarówno do modelowania pięknych brwi, jak i do przycinania brody i drobnego zarostu.

1
Do jakich obszarów ciała odpowiedni jest trymer?

Dzięki ząbkowanej krawędzi tnącej, nasz trymer do ciała umożliwia przycinanie szorstkich włosów na brodzie i na ciele, a także nadaje się do modelowania pięknych brwi.

1
Co jest lepsze dla mnie i moich potrzeb - cążki do paznokci czy nożyczki?

Cążki do paznokci są przydatne do obcinania grubszych paznokci i paznokci u nóg. Dzięki dwóm ostrzom, paznokieć jest równomiernie obciążony podczas obcinania, dzięki czemu na zrogowaciałej płytce paznokcia nie mogą powstawać pęknięcia. Z drugiej strony, nożyczki do paznokci zapewniają bardziej precyzyjne rezultaty dzięki cienkim końcówkom i są szczególnie odpowiednie do małych i krótkich paznokci.

1

Płatność

Metody Płatności

Możesz wygodnie i bezpiecznie dokonać transakcji na Seki EDGE poprzez:
- Płatność z góry
- Obciążenie debetowe
- Kartę kredytową
- Natychmiastowy przelew bankowy
- PayPal
- płatność ratalną
- Za pobraniem
- Płatności Amazon
- Giropay
- Apple Pay

Możliwe, że nie zostaną wyświetlone wszystkie określone metody płatności.
Decyzję podejmują nasi dostawcy usług płatniczych.

1
Data obciążenia rachunku płatniczego

Jeśli płacisz kartą, kwota faktury zostanie natychmiast pobrana z Twojego konta.
Płatność za pomocą polecenia zapłaty zazwyczaj obciąża konto 1-3 dni robocze po złożeniu zamówienia na adres na terenie Niemiec i w ciągu 5-7 dni w przypadku dostaw za granicę.
W przypadku płatności w ratach (powered by PayPal) możliwe jest rozłożenie płatności na 6, 12, 18 lub 24 raty miesięczne. Pierwsza rata miesięczna jest płatna najwcześniej w ciągu 38 dni.
W przypadku zakupu na konto zobowiązujesz się do zapłaty kwoty w ciągu 30 dni.
Przy wszystkich innych oferowanych przez nas sposobach płatności, obciążenie jest dokonywane natychmiast po złożeniu zamówienia.
Dalsze szczegóły znajdziesz w naszych warunkach płatności.

1
Metody płatności w przypadku zleceń telefonicznych

Składając zamówienie przez telefon, możemy zaoferować jedynie płatność z góry, ponieważ nie możemy żądać od naszych klientów poufnych danych.

1
Dlaczego nie oferuje się mi wszystkich metod płatności?

Niestety, nie mamy wpływu na to, jakie metody płatności są oferowane online. Nasi zewnętrzni dostawcy usług płatniczych, PayPal lub AmazonPay, decydują o tym niezależnie w czasie rzeczywistym.

1
Problemy z natychmiastowym przeniesieniem

Jeśli nie możesz lub nie chcesz zakończyć procesu płatności przelewem natychmiastowym, z przyjemnością zmienimy metodę płatności na przedpłatę i prześlemy Ci nasze dane bankowe. W tej sprawie skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

1
Zakup na rachunek PayPal - już zapłacone?

Ponieważ metoda płatności zakup na rachunek odbywa się poprzez PayPal, nie mamy niestety wglądu w szczegóły płatności. Na naszym koncie PayPal kwota na fakturze Twojego zamówienia jest wyświetlana bezpośrednio jako zapłacona, ponieważ otrzymaliśmy tę kwotę od PayPal, a PayPal z kolei zażąda tej kwoty od Ciebie.
Jeśli masz jakiekolwiek problemy z przetwarzaniem płatności lub nie jesteś pewien, czy zapłaciłeś już kwotę faktury, możesz skontaktować się bezpośrednio z działem faktur PayPal: +49 8924419 6200 (poniedziałek – piątek: 08:30 – 17:00)

1

Wysyłka i dostawa

Czas dostawy

Z reguły czas dostawy na terenie Niemiec wynosi 1-3 dni od złożenia zamówienia. Szczegóły dotyczące naszych terminów dostaw można znaleźć w naszych warunkach wysyłki i płatności. Niestety nie możemy zaoferować przesyłki ekspresowej.

1
Jakie są koszty wysyłki?

Wysyłka do Niemiec i wielu krajów UE jest darmowa dla zamówień powyżej 40 euro. Więcej informacji na temat warunków wysyłki i płatności znajdziesz na naszej stronie.

1
Dostawca usług wysyłkowych

Seki EDGE dostarcza swoje narzędzia kosmetyczne swoim partnerom logistycznym DHL i DPD w specjalnych, bezpiecznych w transporcie opakowaniach.

1
Śledzenie zamówienia

W e-mailowym potwierdzeniu wysyłki znajdziesz przesyłkę lub numer śledzenia do śledzenia przesyłki.
Wpisz ten numer na stronie internetowej naszego partnera logistycznego DHL lub DPD, aby zobaczyć, gdzie aktualnie znajduje się Twoje zamówienie.
Jeśli utworzyłeś bezpłatne konto klienta w Seki EDGE, możesz wyświetlić śledzenie przesyłki w punkcie menu "Moje zamówienia".

1
Dostawa w wybranym terminie

Dostawa w żądanym terminie nie jest niestety możliwa, ponieważ nasza wysyłka jest przetwarzana w pełni automatycznie.
Jeśli nie możesz odebrać zamówienia osobiście, masz kilka możliwości:
- Złóż zamówienie w późniejszym terminie
- Przesyłka będzie czekała na Ciebie 7 dni w pobliskim punkcie odbioru paczek DPD lub DHL.
- Możesz określić inną osobę u dostawcy usług wysyłkowych, która może odebrać przesyłkę za Ciebie.

1
Dzieło sztuki w opakowaniu prezentowym

Niestety, nie jest to możliwe, ponieważ opakowania bezpieczne dla transportu nie mogą być łączone z opakowaniami prezentowymi. Jednak w Seki EDGE można kupić i podarować *bon podarunkowy.

1
Problemy podczas transportu

Niekompletna przesyłka.
Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, który natychmiast rozwiąże problem.

Zgubiona paczka
Prosimy o poinformowanie naszego działu obsługi klienta. Skontaktują się oni z odpowiednim dostawcą usług spedycyjnych.

1

Zwroty, wymiany i reklamacje.

100-dniowa polityka zwrotów

Zapewniamy naszym klientom 100-dniowe prawo do zwrotu wszystkich oferowanych narzędzi kosmetycznych.

1
Zwrot zamówienia

Dajemy Ci prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 100 dni od otrzymania towaru. Tutaj podsumowaliśmy dokładny proces odwołania.
Prosimy o przesłanie nam e-maila z numerem zamówienia na adres obslugaklienta@seki-edge.pl. Następnie wyślemy Ci etykietę zwrotną, abyś mógł bezpłatnie odesłać do nas swoje zamówienie.
W e-mailu z etykietą zwrotną znajdziesz link, za pomocą którego znajdziesz najbliższy sklep DHL/DPD.

1
Jak przygotować produkt, jeśli chcę zwrócić zamówienie?

W idealnym przypadku, gdy zwracasz swoje urządzenie kosmetyczne, powinieneś zachować oryginalne opakowanie. Jeśli tak nie jest, zadbaj o bezpieczne opakowanie.
Niestety nie możemy wysłać Ci zastępczego pudełka. Otrzymasz od nas jedynie etykietę zwrotną.

1
Otrzymałem uszkodzone zamówienie

Jeśli Twoje zamówienie zostanie uszkodzone w drodze do Ciebie, wyślij nam e-mail z numerem zamówienia na adres obslugaklienta@seki-edge.pl. Następnie wyślemy Ci formularz zwrotu, abyś mógł bezpłatnie odesłać do nas narzędzie kosmetyczne.

1
Czy możliwa jest dostawa zastępcza?

W przypadku uszkodzonego przyrządu kosmetycznego, możliwa jest dostawa zastępcza. Prześlij nam zdjęcia z wyprzedzeniem na adres obslugaklienta@seki-edge.pl, abyśmy mogli sprawdzić Twój przypadek i rozważyć wysyłkę zastępczych towarów.

1
Automatyczny zwrot po nieudanej dostawie

Prosimy o poinformowanie naszego działu obsługi klienta, jeśli chcesz, abyśmy ponownie wysłali Twoją paczkę i jeśli chcesz, abyśmy zachowali podany adres dostawy.

1
Zwrot ceny zakupu

Zazwyczaj zwracamy kwotę zakupu w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zwrotu. Dokonamy tego przy użyciu tej samej metody płatności, której użyto pierwotnie.

1
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Użyj naszego formularza kontaktowego, aby zadać nam pytanie do formularza kontaktowego