FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Obok jakości naszych produktów, obsługa klienta jest naszym najwyższym priorytetem. Poniżej znajdują się pytania i odpowiedzi, które są najczęściej zadawane przez naszych klientów.
Zwroty, wymiany i reklamacje.
Zapewniamy naszym klientom 100-dniowe prawo do zwrotu wszystkich oferowanych narzędzi kosmetycznych.
Dajemy Ci prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 100 dni od otrzymania towaru. Tutaj podsumowaliśmy dokładny proces odwołania.
Prosimy o przesłanie nam e-maila z numerem zamówienia na adres obslugaklienta@seki-edge.pl. Następnie wyślemy Ci etykietę zwrotną, abyś mógł bezpłatnie odesłać do nas swoje zamówienie.
W e-mailu z etykietą zwrotną znajdziesz link, za pomocą którego znajdziesz najbliższy sklep DHL/DPD.
W idealnym przypadku, gdy zwracasz swoje urządzenie kosmetyczne, powinieneś zachować oryginalne opakowanie. Jeśli tak nie jest, zadbaj o bezpieczne opakowanie.
Niestety nie możemy wysłać Ci zastępczego pudełka. Otrzymasz od nas jedynie etykietę zwrotną.
Jeśli Twoje zamówienie zostanie uszkodzone w drodze do Ciebie, wyślij nam e-mail z numerem zamówienia na adres obslugaklienta@seki-edge.pl. Następnie wyślemy Ci formularz zwrotu, abyś mógł bezpłatnie odesłać do nas narzędzie kosmetyczne.
W przypadku uszkodzonego przyrządu kosmetycznego, możliwa jest dostawa zastępcza. Prześlij nam zdjęcia z wyprzedzeniem na adres obslugaklienta@seki-edge.pl, abyśmy mogli sprawdzić Twój przypadek i rozważyć wysyłkę zastępczych towarów.
Prosimy o poinformowanie naszego działu obsługi klienta, jeśli chcesz, abyśmy ponownie wysłali Twoją paczkę i jeśli chcesz, abyśmy zachowali podany adres dostawy.
Zazwyczaj zwracamy kwotę zakupu w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zwrotu. Dokonamy tego przy użyciu tej samej metody płatności, której użyto pierwotnie.