FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Obok jakości naszych produktów, obsługa klienta jest naszym najwyższym priorytetem. Poniżej znajdują się pytania i odpowiedzi, które są najczęściej zadawane przez naszych klientów.

Wysyłka i dostawa

Czas dostawy

Z reguły czas dostawy na terenie Niemiec wynosi 1-3 dni od złożenia zamówienia. Szczegóły dotyczące naszych terminów dostaw można znaleźć w naszych warunkach wysyłki i płatności. Niestety nie możemy zaoferować przesyłki ekspresowej.

1
Jakie są koszty wysyłki?

Wysyłka do Niemiec i wielu krajów UE jest darmowa dla zamówień powyżej 40 euro. Więcej informacji na temat warunków wysyłki i płatności znajdziesz na naszej stronie.

1
Dostawca usług wysyłkowych

Seki EDGE dostarcza swoje narzędzia kosmetyczne swoim partnerom logistycznym DHL i DPD w specjalnych, bezpiecznych w transporcie opakowaniach.

1
Śledzenie zamówienia

W e-mailowym potwierdzeniu wysyłki znajdziesz przesyłkę lub numer śledzenia do śledzenia przesyłki.
Wpisz ten numer na stronie internetowej naszego partnera logistycznego DHL lub DPD, aby zobaczyć, gdzie aktualnie znajduje się Twoje zamówienie.
Jeśli utworzyłeś bezpłatne konto klienta w Seki EDGE, możesz wyświetlić śledzenie przesyłki w punkcie menu "Moje zamówienia".

1
Dostawa w wybranym terminie

Dostawa w żądanym terminie nie jest niestety możliwa, ponieważ nasza wysyłka jest przetwarzana w pełni automatycznie.
Jeśli nie możesz odebrać zamówienia osobiście, masz kilka możliwości:
- Złóż zamówienie w późniejszym terminie
- Przesyłka będzie czekała na Ciebie 7 dni w pobliskim punkcie odbioru paczek DPD lub DHL.
- Możesz określić inną osobę u dostawcy usług wysyłkowych, która może odebrać przesyłkę za Ciebie.

1
Dzieło sztuki w opakowaniu prezentowym

Niestety, nie jest to możliwe, ponieważ opakowania bezpieczne dla transportu nie mogą być łączone z opakowaniami prezentowymi. Jednak w Seki EDGE można kupić i podarować *bon podarunkowy.

1
Problemy podczas transportu

Niekompletna przesyłka.
Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, który natychmiast rozwiąże problem.

Zgubiona paczka
Prosimy o poinformowanie naszego działu obsługi klienta. Skontaktują się oni z odpowiednim dostawcą usług spedycyjnych.

1
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Użyj naszego formularza kontaktowego, aby zadać nam pytanie do formularza kontaktowego