FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Obok jakości naszych produktów, obsługa klienta jest naszym najwyższym priorytetem. Poniżej znajdują się pytania i odpowiedzi, które są najczęściej zadawane przez naszych klientów.
Płatność
Możesz wygodnie i bezpiecznie dokonać transakcji na Seki EDGE poprzez:
- Płatność z góry
- Obciążenie debetowe
- Kartę kredytową
- Natychmiastowy przelew bankowy
- PayPal
- płatność ratalną
- Za pobraniem
- Płatności Amazon
- Giropay
- Apple Pay
Możliwe, że nie zostaną wyświetlone wszystkie określone metody płatności.
Decyzję podejmują nasi dostawcy usług płatniczych.
Jeśli płacisz kartą, kwota faktury zostanie natychmiast pobrana z Twojego konta.
Płatność za pomocą polecenia zapłaty zazwyczaj obciąża konto 1-3 dni robocze po złożeniu zamówienia na adres na terenie Niemiec i w ciągu 5-7 dni w przypadku dostaw za granicę.
W przypadku płatności w ratach (powered by PayPal) możliwe jest rozłożenie płatności na 6, 12, 18 lub 24 raty miesięczne. Pierwsza rata miesięczna jest płatna najwcześniej w ciągu 38 dni.
W przypadku zakupu na konto zobowiązujesz się do zapłaty kwoty w ciągu 30 dni.
Przy wszystkich innych oferowanych przez nas sposobach płatności, obciążenie jest dokonywane natychmiast po złożeniu zamówienia.
Dalsze szczegóły znajdziesz w naszych warunkach płatności.
Składając zamówienie przez telefon, możemy zaoferować jedynie płatność z góry, ponieważ nie możemy żądać od naszych klientów poufnych danych.
Niestety, nie mamy wpływu na to, jakie metody płatności są oferowane online. Nasi zewnętrzni dostawcy usług płatniczych, PayPal lub AmazonPay, decydują o tym niezależnie w czasie rzeczywistym.
Jeśli nie możesz lub nie chcesz zakończyć procesu płatności przelewem natychmiastowym, z przyjemnością zmienimy metodę płatności na przedpłatę i prześlemy Ci nasze dane bankowe. W tej sprawie skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Ponieważ metoda płatności zakup na rachunek odbywa się poprzez PayPal, nie mamy niestety wglądu w szczegóły płatności. Na naszym koncie PayPal kwota na fakturze Twojego zamówienia jest wyświetlana bezpośrednio jako zapłacona, ponieważ otrzymaliśmy tę kwotę od PayPal, a PayPal z kolei zażąda tej kwoty od Ciebie.
Jeśli masz jakiekolwiek problemy z przetwarzaniem płatności lub nie jesteś pewien, czy zapłaciłeś już kwotę faktury, możesz skontaktować się bezpośrednio z działem faktur PayPal: +49 8924419 6200 (poniedziałek – piątek: 08:30 – 17:00)